fredag 4. desember 2015

Nedtellingen har begynt

Da har nedtellingen til julaften for alvor begynt, og her i huset åpnes en liten gave hver dag. 
24x3 gaver. Heftige saker. Kan ikke garantere at jeg gjør det slik hvert år, men nå har de hver sin fine julekalender og da er det litt synd å ikke bruke dem.
 Min gamle julekalender som min mor lagde til meg og som eldstemann har arvet. Siden det er minstemanns første år med julekalender henger jeg foreløpig opp kun to og to gaver på de minstes kalender, for å sjekke hvor godt konseptet "bare en pr dag" sitter. Men eldstemann synes at da var det nesten ikke vits med julekalender. Så han har fått litt flere gaver opp på sin kalender. 

 I fjor brukte vi ikke disse kalenderne så ekstra stas å ta dem fram igjen i år. Denne er kjøpt på Jernia, men ser da nesten hjemmelaget ut? Dette er mellomstmann sin. 

Så kom endelig minstemanns julekalender opp på hans rom. Det er så spennende!

Ha en fin andre adventshelg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Husk å skrive i teksten hvem du er hvis du kommenterer som Anonym!

Tusen takk for at du leser bloggen min!