søndag 2. oktober 2022

Gledelige gjensyn

 

Det har faktisk vært flere gledelige gjensyn denne uka!


Vi begynner med onsdag. Jeg var på vei hjem fra jobb, da plutselig min venninne og forlover Astrid stod rett foran meg (nevnt tidligere i blogginnlegg om både Botanisk hage og Ekebergparken.)

Det var lenge siden vi hadde sett hverandre, hadde prøvd å møtes i sommer uten hell.
Vi endte opp med te og scones på Bristol!


Og slik ser jeg ut når jeg tar bilder til bloggen! 
Vi ble sittende der en god stund og prate.


Derfor ble resten av onsdagen også litt annerledes enn planlagt, jeg tok toget til Ski og «gikk tur» litt der før jeg gikk til Ski skole hvor gubben kom for å hente minstemann på karate.

Torsdag var foreldremøte, så det ble ikke tur da. 


Fredag til søndag har det vært hyggelig gjensyn med mor og far, hvor jeg har kommet til dekket bord hver dag. Her er det lørdagsfrokost.


På lørdag ble det ekstra mange hyggelige gjensyn - hvor vi var 17 fra gamleklassen som møttes siden det var 30 år 😱 siden vi gikk ut av ungdomsskolen.
Og det var jo pga dette jeg tok turen til Sandnes denne helga!


Trodde først jeg hadde gått feil - jeg kom jo inn i et rom med fullt av folk i midten av 40åra! Neida, jeg tuller - men jo det var faktisk litt rart først, men utrolig hyggelig å se så mange igjen! 

Vi var på Gamlaværket i Sandnes. God mat og drikke.


Og ikke minst god trim av smile- og lattermusklene! Husket ikke at det var så mange morsomme folk i klassen! 
Det ble mye prat, litt mimring, vi hadde quiz og det var topp stemning hele kvelden. Minneverdig!

Nå er jeg på vei hjem med flytoget.
Barna har høstferie nå, men jeg må jobbe jobbe!
Ha en fin uke, enten du har høstferie eller ei!


1 kommentar:

  1. Takk for besøket. Fin blogg! Skal hilse fra Per!

    SvarSlett

Husk å skrive i teksten hvem du er hvis du kommenterer som Anonym!

Tusen takk for at du leser bloggen min!