tirsdag 14. august 2018

August 2018 - Mallorca

Vi var på akkurat samme hotell som for tre år siden - Viva Blue i Alcudia/Muro.
Yogahagen.
Jeg traff igjen samme instruktør som for tre år siden, og det var jeg veldig glad for.
(Det skjønner du hvorfor hvis du leser mer om min yogaopplevelse fra forrige gang her: http://elisabethkras.blogspot.com/2015/08/mallorca-helse-og-velvre.html)

Minstemann lurer ut døren til hotellrommet vårt. Døren i etasjen oppfor var til rommet vi hadde for tre år siden!

Nå litt mer kronologisk: 

 Klart det måtte stå en indianer utenfor spisestedet "Dakota".

 Vi nyter livet!

 Hatt og veske ble pynt på veggen!

 Strandlivet!

 Denne sneglen var like stor som en brunsnegle, men hadde et fint sneglehus på ryggen. 

 Farge fikk vi alle mann!

 El Yate i Puerto d'Alcudia.
"Did you have orange chairs before?" - gubben var kjempeflau over meg da jeg spurte både i den ene og den andre restauranten - men vi fant den som hadde hatt oransje stoler før, men nå var de blå og hvite!

 Laks med rekesaus

 Mye gøy å finne på i Puertoen - Strikktrampoline på alle tre.





 Stolt minstemann som fikk ri på ponni!

 Alkoholfri cocktail til Flamencoen!


 Minstemann i "bobleballen"

 På vei til restaurant

 Minstemann fikk også prøve fiske-spa

 Rutinert eldstemann

 Utsikten fra hotellrommet vårt - rett mot nasjonalparken Albufera. 

Til høyre. Hver kveld satt vi på balkongen og så på stjernene og fant navnene på dem via appen Star Chart. 

 Mange fine båter å se på i Porto Cristo. 

 Nok et fantastisk opphold i Mallorca over for denne gang - vi har kost oss hvert sekund!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Husk å skrive i teksten hvem du er hvis du kommenterer som Anonym!

Tusen takk for at du leser bloggen min!