fredag 22. februar 2019

Litt vinterferie

Så er det bevist en gang for alle - det er mellomstmann og jeg som er skigåerne i familien!

Jeg trodde jeg var på sesongens siste skitur forrige fredag, og har ikke vært mye blid over mildværet som kom. 
Denne uka har gubbe + barn hatt fri, mens jeg har jobbet mandag til onsdag. Og hva skjedde da også jeg tok ferie på torsdag - jo da begynte snøen å lave ned. Hadde håpet på en tur da, men løypene ble så sent oppkjørt, at det ble fredagen som gjaldt. 

 Vi gikk den vanlige turen fra Joker til Stallerudhytta. Selv om det var litt tynt med snø var løypa nyoppkjørt og mye bedre enn forrige fredag, da det var alt for isete.
 
Pga snøværet tok vi pause inni gapahuken ved Stallerudhytta. Mellomstmann fikk kakao og brødskive, Safarikjeks og Kvikk Lunsj.

Utsikten fra gapahuken. Jeg hadde te oppi en termosflaske som gubben hadde med hjem fra USA, og brukte derfor en av trekoppene mine. Så til meg var det te og cashew-nøtter!

Så mye bedre en føler seg når en har vært ute på tur! Badstu og bad/dusj etterpå. 
Nå er det atter lovet mildvær i morgen, så kanskje DETTE var sesongens siste skitur. Men man vet jo aldri......

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Husk å skrive i teksten hvem du er hvis du kommenterer som Anonym!

Tusen takk for at du leser bloggen min!