onsdag 20. mars 2019

Minstemann 7 år!

I dag er det 7 år siden min lille minstemann kom til verden, og her kan du se mer av hvordan han ble feiret i helga. 

 På fredag feiret han bursdag på Leos Lekeland sammen med to andre fra sin klasse. Nesten alle i klassen kunne komme, og i tillegg var mellomstmann og en annen storesøster med.

 Gøy på Leos lekeland!


 Storebror var glad for å kunne være med!
Hjemme igjen ble det gaveåpning. 

 På lørdag ble det familieselskap. Minstemann hadde på forhånd ønsket seg sjokoladekake, lyse muffins, gul brus og gul saft!

 Salig blanding av lys på sjokoladekaken

 Men først var det pizza. Jeg laget to forskjellige, og begge ble helt spist opp! Vi hadde besøk av bestemor, og tante med alle barna. Blomstene på bordet var fra bestemor, men det var mange flere, som jeg delte i fire forskjellige vaser.

 Tomat, agurk og fetaost til pizzaen. 

Fornøyd 7åring!

 Så var det gaveåpning. Fornøyd fjes da han åpnet gaven fra oss - en klokke, som han hadde ønsket seg. 

 I tillegg til muffins og sjokoladekake fant jeg også frem noen fastelavnsboller fra frysen og hadde krem og syltetøy på. 

 Så var det bursdagssang og kaker!

I dag på selve bursdagen er det vanlig hverdag, men vi skal nå unne oss litt is etter middag!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Husk å skrive i teksten hvem du er hvis du kommenterer som Anonym!

Tusen takk for at du leser bloggen min!