søndag 12. desember 2021

Tredje adventshelg 2021

 

Vi har snø!

 Eldstemann som har hatt et virus de to siste ukene (ikke corona!) følte seg bra nok til å måke snø! Han elsker visstnok å måke snø! Så heldig for oss!


Lørdag.

Dagens kalendergave til de to minste var et besøk på Leos Lekeland, og mens de lekte fikk jeg lest hele bunken med aviser. Liker så godt lokalavisen vår, men er alltid sånn på etterskudd. 

Hekling ble det ikke tid til! 


Fint å være på Leos Lekeland og få litt slush!
En aktiv dag for minstemann, etter en liten pause hjemme var det å bli med kameraten til Greverud for å ake der. 


Jentekveld på No4.
Mange avlysninger for tiden, men vi ville gjerne møtes - og støtte restaurantnæringen! Vi var langt fra de eneste der, så tror nok det skal gå bra for No4.


Heldigvis sto ribbe og riskrem på menyen. 
Det skulle jeg egentlig hatt på torsdag, men middag med eks-kolleger den dagen ble avlyst. 


Er det jentekveld så er det jentekveld!


Søndag.
Må forevige snøen før den forsvinner igjen.
Barna har vært ute og lekt i snøen i dag også.


Men det har også blitt tid til pepperkaker!


Hvem trenger vel former?


Smaksprøver og gløgg.


Så var det tredje søndag i advent og finnbiff.

Fikk ikke gjort halvparten av det jeg trodde jeg skulle få gjort i løpet av helgen, men….
Må også denne søndagen minne meg selv på å ikke stresse. 
Lettere sagt enn gjort nå før jul! 

Ha en fin uke!


2 kommentarer:

  1. Ja, da er førjulstiden som før - travel og tradisjonell. Det gleder meg å se mine barnebarn i aktivitet. Jeg må bare si at denne julen gruer jeg meg til, men det skal nok gå bra! Det er gøy å følge dine blogger! Klem1

    SvarSlett

Husk å skrive i teksten hvem du er hvis du kommenterer som Anonym!

Tusen takk for at du leser bloggen min!