søndag 9. februar 2014

The Orchard

Det er viktig å bruke litt tid med eldstemann når de to minste er lagt for kvelden. Spesielt nå når han får være litt lenger oppe om lørdagskveldene. Så i går kveld spilte jeg The Orchard med ham, et spill de fikk til jul.

Det går ut på å samle all frukten i kurver før puslespillet om ravnen blir ferdig. Et veldig enkelt men morsomt spill, som også mellomstmann kan bli med på.
 
Men jeg ble litt inspirert også, og begynte å tenke på å dra til Plantasjen og kjøpe frø. Jeg har jo tenkt å prøve meg på noen dyrkningsprosjekter i år også. Kommer nok til å herme litt etter de på Hamar igjen.
 
Ellers ikke så mye nytt å blogge om. Foten er bedre, men ikke helt optimal ennå. Har ødelagt mobiltelefonen min - har fått ny, men vi fikk ikke sim-kortet til å passe. Så nå må jeg vente på nytt sim-kort, og håper at det vil passe. Hvis ikke må noen ta en titt på telefonen om det kan være en produksjonsfeil. Ting tar tid!
 
Ha en fin uke!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Husk å skrive i teksten hvem du er hvis du kommenterer som Anonym!

Tusen takk for at du leser bloggen min!