fredag 10. januar 2014

Jeg kommer i avisa!

Nei, det kommer ikke noe dybdeintervju med meg, heller ikke motereportasje fra min fantastiske garderobe eller interiørreportasje fra mitt fantastiske hjem. (slike ting fikser jeg jo selv, her på bloggen ;-) )

Men da jeg i romjulen leste i lokalavisa vår ØB at Kråkstad hadde fått ny gangvei, og at det var fint fordi "i Ski og Langhus poppet det opp gangveier i ett sett", så reagerte jeg. For vi har da den svært trafikkfarlige Oppegårdsveien rett i nærheten her, som i tillegg er skolevei.

Foto: Tom Melby

Jeg har tidligere engasjert meg litt i dette, så jeg mailet journalisten med kopi av den mailkorrespondansen jeg har hatt med Ski kommune om dette, først i 2009, så senere i 2012. Problemet er at Oppegårdsveien er en fylkesvei, og det er derfor ikke så mye kommunen får gjort med dette.

Nå blir jo eldstemann som oftest kjørt til og fra skolen da, blant annet pga dette. Men når han er større skal han jo begynne å gå selv, og vi har jo to gutter til som også får dette som skolevei.

Så i dag hadde jeg besøk av journalisten, og litt senere kommer fotografen, slik at vi får eldstemann med på bildene. Siden han ikke har SFO på fredagene så passer jo det bra.

Så får vi se på tirsdag da, om det er noe bilde av eldstemann og/eller meg i avisa :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Husk å skrive i teksten hvem du er hvis du kommenterer som Anonym!

Tusen takk for at du leser bloggen min!