lørdag 4. januar 2014

Hvor mye galt man kan få gjort i løpet av en planleggingsdag...

Tradisjonen tro er det planleggingsdag 2. januar, og jeg var hjemme halve dagen med barna. Bestemte meg for å ta bilde hver gang jeg følte meg oppgitt - så det ble en del bilder. Bare se her så mye det går an å finne på (OBS - vi kunne ikke gå ut fordi mellomstmann hadde feber dagen før)

Prøve mammas tøfler og se hvor lenge det går før man snubler...

Rote i den forbudte kjøkkenskuffen og søle mel og brødrasp utover kjøkkengulvet...

Ikke min feil at den Istid 4 filmen var så spennende at jeg ikke fikk gått ut på kjøkkenet og sjekket hva de minste drev på med.....

Se hva man klarer å putte inn i videospilleren

Løpe etter hverandre frem og tilbake i huset - evt med solbriller på

Få tak i tannkremtuben!

Dra kleskurven med rene klær rundt omkring, og hvert fall bort fra mamma mens hun bretter klær...

Slåss om noe meningsløst i sofaen...

Insistere på å ta på sko, selv om vi ikke skal ut....

Sitte og gjemme seg under kjøkkenbenken. Her hadde forrige eier et vinskap, og vi har egentlig planlagt et fryseskap her, men det lar vente på seg...

Kaste maten på stolen i stedet for å spise den....

og søle og grise med fruktmosen!

Men SØTE kan de saktens være! Gjett om vi lovpriser barnehage og skole noen ganger i denne heimen!!

1 kommentar:

  1. Hei mamma det er meg Henrik det er morsomme bilder (:

    SvarSlett

Husk å skrive i teksten hvem du er hvis du kommenterer som Anonym!

Tusen takk for at du leser bloggen min!