fredag 3. januar 2014

Godt nytt år!

 
Godt nytt år!
Vi håper på et godt 2014.
Nyttårsforsettene mine er vel egentlig bare å komme inn i tralten igjen med trening og fornuftig spising. Noe som kan bli vanskelig når møter på jobben drar ut til nærmere kl 21! (som skjedde i går)
 
Nå har jeg altså gått opp til å jobbe 80%, spennende hvordan det skal gå. Flere blogginnlegg blir det nok ikke, heller færre. Men har nå tenkt å fortsette med blogging en stund til, om enn noe sjeldnere.

Eldstemann informerte meg i dag om at hans nyttårsforsett var å bli snillere! "Det går nok bra, du er jo så snill allerede" svarte jeg. Men jeg måtte minne ham om det noen ganger i løpet av turen fra skolen. Han prøvde seg med at han mente at han skulle bli snillere mot seg selv! "Nei da teller det ikke", sa jeg. Til slutt kom "ja vel jeg skal være snill da" ut som noen fresende og gurglende ulyder.

Men det kan nok av og til være lurt for noen enhver av oss å "presse" frem litt ekstra snillhet i ny og ne. Så får vi håpe at vi husker nyttårsforsettene også når det har gått noen uker, slik at de ikke blekner som skyggebilder ;-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Husk å skrive i teksten hvem du er hvis du kommenterer som Anonym!

Tusen takk for at du leser bloggen min!