mandag 25. mai 2015

Smertefull pinse

 
Pinsen ble ikke helt som planlagt. Mesteparten av poenggivningen på Grand Prix tilbrakte jeg på legevakten - jeg fikk så sterke smerter i brystet at jeg tenkte det var greit å få det undersøkt. Heldigvis var det bare muskulært, men jeg har vært helt redusert, gått på smertestillende og måtte ta det meget med ro.
Som her i går - minstemann og jeg koste oss og leste/spilte i chaiselongen. Proppfull av smertestillende uten at det hjalp særlig. Jeg skulle nok ikke ha vært ute og plukket løvetann på lørdag samtidig som jeg var forkjølet, redusert og elendig. En liten overanstrengelse!
I dag har jeg heldigvis vært mye bedre. Så deilig å slippe de verste smertene.

"Hjelp, slipp meg ut"! I avdelingen til mellomstmann  plantet de ertefrø i tomme CDcovere. Jeg plantet den i en potte i dag. Pottene i bakgrunnen har jeg plantet squash i.

Så var påskeliljene ferdige og jeg fikk klippet dem ned. Jeg har fremdeles ikke bestemt meg for hva jeg skal gjøre med løkene.

Selv om jeg helst ville ha tatt vekk brennesler i dag, ble det en rolig kveldsrunde i hagen i stedet. Tråkket på noen snegler. Jeg venter på peonene mine....

Vi har fremdeles tulipaner

Hva heter disse? Det vet jeg ikke men de kommer opp hvert år.

Dette ble visst fullstendig fiasko. Gresskarplantene. Jeg kan bare håpe at det er liv i rota.

Denne pryden kommer også opp hvert år.


 Jeg tenker at det nok har stått en bunt pinseliljer her under tidligere eier. Nå er det kun en enslig igjen.

Naboens vakre epletre. Det er noen blomster på vårt også, men det kan ikke sammenlignes med dette.

 Naboen har også flere epletrær mot veien.
 
Disse kommer også hvert år. Vet ikke hva dette er heller. De ser ut som lilla nåler nå de springer ut .
 
Håper alle har hatt en fin pinse og er klare for hverdag igjen i morgen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Husk å skrive i teksten hvem du er hvis du kommenterer som Anonym!

Tusen takk for at du leser bloggen min!