søndag 28. juni 2015

Barnegalleri

 
Jeg har så vidt nevnt før at vi har et barnegalleri i den gangen som fører fra stua forbi og til soverom.
 
Jeg synes barna kommer hjem med veldig fine kunstverk av og til, og er glad for at vi har god plass til å henge opp kunsten. De to øverste her har vært julegaver fra mellomstmann, det nederste fra minstemann.

Langs denne siden er det eldstemanns kunst som henger på øverste rad, og minstemanns som henger nederst.

Mellomstmanns kunstverk på denne siden. Den store tegningen i midten av alle tre guttene fikk vi gjort da vi var på Mallorca i fjor.

En del av den ene veggen på vårt soverom er forbeholdt håndomriss. De tre øverste er eldstemanns fra forskjellige aldre. Fra mellomstmann har vi kun ett, det blå, mens de tre andre er fra minstemann. Det nederste fikk vi nå nylig i forbindelse med avslutningsfest i barnehagen.
 
Ha en fortsatt fin søndag - jeg har en uke igjen på jobb nå før ferie, og siden SFO nå er stengt skal eldstemann være med meg på jobb i morgen.
Ha en fin uke! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Husk å skrive i teksten hvem du er hvis du kommenterer som Anonym!

Tusen takk for at du leser bloggen min!