tirsdag 23. oktober 2018

Bestemor 80 år!

På søndag fylte min svigermor 80 år, og det ble feiret behørig på Grorud samfunnshus på Kalbakken i Oslo. 

 Der sørget de for alt, unntatt blomster, så jeg bestilte derfor en bordoppsats fra Langhus hagesenter. 

 Det var best å leie lokale, for vi ble så mange: Foruten bestemor var det selvfølgelig oss, min svigerinne med sine fire barn pluss den eldstes kjæreste og pappa, og dessuten Marianne med tre døtre. Mannen og sønnen er i Kroatia på fotballskole for tiden. 

 Jeg prøver å ta selfie men blir fotobomba av minstemann. 

 Det er cateringfirmaet Eirik&Pedro som leverer all maten til dette samfunnshuset, og de leverte oss en veldig god buffet, hvor alle fant noe de likte. 

 Veldig god pannacotta til dessert. 

 Stor fin bursdagskake etter at bursdagssangen var sunget.

Her står bestemor og beundrer de fine blomstene hun har fått - og det var enda flere hjemme hos henne!

Det var fullt hus og stormende jubel, slik blir det jo med 7 barnebarn, fire av dem er så små at de løper omkring og krabber under bordene sammen med yngstejenta fra Hamar. Selv om den eldste niesen vår og kjæresten tok dem med ut i skolegården på naboeiendommen en halvtime, så var de like hypre da de kom inn igjen. 
Men slik var det akkurat denne 80årsdagen! Det viktigste var å feire dagen sammen og det gjorde vi til gagns!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Husk å skrive i teksten hvem du er hvis du kommenterer som Anonym!

Tusen takk for at du leser bloggen min!