søndag 22. januar 2023

En uke i januar

Onsdag.
Var hjemme pga et møte på ungdomsskolen, og fikk derfor vært litt på januarsalg i forbindelse med at jeg hentet eldstemann på Ski stasjon. Med hjem kom også denne flotte buketten!


Karatetrening for minstemann mens jeg og gubben gikk tur fra Ski skole til Midtsjøvann og tilbake.


Torsdag.
Det har blitt hvitt ute igjen.
Var hjemme med minstemann som var dårlig.


Etter hjemmekontoret dro jeg på hyggelig jentetreff på Kolbotn.


Fredag.
Det ble kaldt igjen, og så stjerneklart at stjernekikkerten endelig kunne brukes. Vi så Jupiter som en måne!


Lørdag.
Gubben og jeg på skitur i Stallerudløypa.
Helt greie forhold, men skulle ønske meg litt mer snø. Jeg syns det var litt hardt, og vil foreløpig ikke gå andre steder enn her.
Men i Nordmarka er det visst metervis med snø, og det samme i fjellet, så det lover godt for vinterferien!


Pause med brødskiver og kaffe/te ved Stallerudhytta.


Fint og kaldt ute (-9C).
Hjem til yoga og badstu!


I dag søndag var vi en liten tur med de to yngste på skøytebanen i Ski. 
Like kaldt i dag.


Ser ikke ut til at banen på Langhus er vedlikeholdt i det siste, og skøytebanene på vannene har blitt ødelagt av mildværet som var. Men her var det fint å gå.


Hvalbiff til middag.
Nå er det sofakos og fyr på peisen, og så ser vi fram til den siste uka i januar. Det skal bli mildt igjen, men heldigvis ikke regn, i følge yr.no!


 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Husk å skrive i teksten hvem du er hvis du kommenterer som Anonym!

Tusen takk for at du leser bloggen min!