søndag 15. januar 2023

Regn-uka

 

Denne uka har det bare vært mildvær og regn, som har ødelagt alt vi hadde av skiløyper og skøyteis.

Deprimerende, men heldigvis finnes det tulipaner som kan muntre oss opp litt!


Så har det vært full jobb i byen hver dag, bortsett fra torsdag da jeg var hjemme med syk minstemann.

Men på tirsdag gjorde jeg noe veldig gøy: var på kart- og kompasskurs med DNT. Tre timer kl 18-21 på det nye DNT-huset på Sørenga. 

Det var interessant; lærte mer om kart enn jeg allerede kunne, om kompass, skilt, litt om gps etc. Veldig lærerikt, selv om jeg syns det var litt for få praktiske oppgaver mht å ta ut kompasskurs - det er så fort gjort å glemme når man ikke gjør det regelmessig. 


Neste dag var jeg også innom DNT-butikken i Storgata, og er nå den stolte eier (eller egentlig låntaker) av DNT-nøkkelen, som gir meg adgang til mange hundre hytter over hele Norge!


I dag var jeg med og sang i kirka.
Ellers er det ikke så mye mer å fortelle om denne uka. 

Da krysser vi fingrene for neste uke, og husk:







1 kommentar:

  1. Våt uke altså! Det kommer mer sies det. Takk for blogg!

    SvarSlett

Husk å skrive i teksten hvem du er hvis du kommenterer som Anonym!

Tusen takk for at du leser bloggen min!