søndag 5. november 2023

Halloween og 50årsfeiring

 

Mandag, Oslo sentrum.
På vei hjem fra jobb kl 18:30.
Det kom ganske riktig mye snø, og alt løvet jeg skulle koste og rake ble usynlig.


Gubben hentet meg i Ski. 
For et vær!


Tirsdag og Halloween.
Tradisjonen tro har vi blodpudding til middag denne dagen!

Advarsel: neste bilde er ikke for sarte sjeler!





Årets kostyme for eldstemann!
😱


Hele gjengen!
For min del var dette bare til ære for fotografen, jeg fikk ikke puste i den masken, så vi hengte den heller opp i vinduet i gangen.


Eldstemann som «Slendermans late fetter», minstemann som Foxy fra FNAF, og mellomstmann som en skygge.


Skyggen med maske på.


Darklight, Gerald og Bobbedibobbedibob har kommet ut og blitt tente lykter.


Grauthild ser litt skremt ut.


Timerlys på plass i lyktene.


Ny dørpynt.


Skiltet til denne hånda var borte, så minstemann plasserte den her på tilhengeren.


Minstemann var ute i 2,5 timer sammen med to kamerater, mens mellomste og eldste byttet på å åpne døren for de som ringte på.

Senere koste vi oss med gresskarpai!


Ellers har både uken og helgen vært mye jobbing!


Men på lørdag kveld fikk jeg et fint avbrekk fra jobbingen, nemlig Ingrids 50årsfeiring!


Stilfull stue!


Gøy aktivitet - mikse cocktails!


Jeg mikset en som het French 75! 


Kaken!


I dag, søndag, fikk jeg også et godt avbrekk fra jobbingen med ny runde på Kråkstad stadion. Eldstemann slo rekorden sin fra forrige søndag med 1,50 minutt.
Selv gikk/jogget jeg 3 km på 26,13. Vet ikke tiden min fra forrige søndag, men syns ikke det var så verst med tanke på at det hadde vært litt festing kvelden før!


Gubben var ikke bare tidtaker denne gang, men deltok i «løpet» selv også, med gåstaver!

Da blir det EHiN for fulle mugger neste uke!
💪🏻






2 kommentarer:

  1. Man har det ikke morsomere enn det man lager selv. Bortsett fra det, applauderes alle tiltak på Kråkstad stadion og deslike!

    SvarSlett
  2. Din fader har laget komlemiddag i dag!!! Ettermiddagen har det bare vært TV for meg, bla med håndball både for herrer og damer! Kjekt at dere har kost dere med skjelett og annet nifse ting! Hils alle fra mormor så tales vi om ikke så brått.

    SvarSlett

Husk å skrive i teksten hvem du er hvis du kommenterer som Anonym!

Tusen takk for at du leser bloggen min!