søndag 7. januar 2024

Nyttår og kulderekord

 

Heldigvis var været såpass bra at vi kunne gå ut ved midnatt Nyttårsaften!


Så ble det oppskyting av et rakettbatteri i år også.


Og det gjorde mange av naboene også.


Velkommen 2024.


1. nyttårsdag.
Som vanlig nyttårskonsert på formiddagen.


Det hadde snødd mye.


Jeg måtte ut en liten luftetur etter nyttårskonserten.


Ikke lett å se at det er rennende vann under her. Dalsbekken.


Det har vel nesten blitt en tradisjon at jeg går en liten tur til Dal gård og tilbake på 1. nyttårsdag.


Da jeg kom tilbake var eldstemann og gubben i full gang med måking.


Det var bare å ta en snøskuffe å bli med på dugnaden!


Som vanlig fikk vi med oss statsministerens tale på kvelden.
Dagen etter var det planleggingsdag og hjemmekontor.
Ellers vanlig uke.


Fredag morgen. 
Minus 18 om morgenen kl 07:21.


Men lørdag ble enda kaldere!
Minus 23 da jeg sto opp 09:55!


Slik ser det ut ute da.


Bra at vi har mat til småfuglene i kulda!


Nok en dokumentasjon på hvor kaldt det er…

Godt vi har både strøm og to peiser i huset. (Egentlig tre da, men den i kjelleren har vi aldri brukt)


Litt mindre kaldt i dag morges - «bare» minus 14.


Fin og avslappende søndag med hyggelig besøk av Mr. H.

Ønsker alle et fint 2024!






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Husk å skrive i teksten hvem du er hvis du kommenterer som Anonym!

Tusen takk for at du leser bloggen min!