søndag 18. februar 2024

Skitur, mildvær og Sandnes

 

Tirsdag og mer snø.
Jeg håpet på en skitur før mildværet skulle slå til igjen.


Onsdag.
Ikke oppkjørte spor på Langen, så da ble det Stallerudløypa, for første gang i år. Og der var det sjeldent bra forhold, tror knapt jeg har opplevd dem bedre.


Gikk i ca 45 minutter. Fornøyd med denne turen!


Valentine’s Day.


Vi feiret med god middag og hvert vårt sjokoladehjerte. 
Gutta fikk hjerte-donuts!


Fredag.


Mildvær og pøsregn hele dagen! 😡
Måtte måke slaps fra oppkjørselen to ganger i løpet av dagen, siden jeg visste at det skulle fryse på om natten igjen.


Eldstemann får bort vann fra tilhengerduken etter endt skoledag.


Lørdag.
På vei til mor og far i fantastisk klarvær. Veldig fin flytur - bladet mitt fikk ligge urørt i sekken!


Eldste Stavanger-kusine kom på besøk, og far hadde stekt vafler på morgenkvisten.
Det var hyggelig, og jeg fulgte henne til toget etterpå. 


Det har vært snø her i Sandnes også!


Fint vær denne dagen, så det var fint å være litt ute.


Reker om kvelden.


I dag, søndag, traff jeg IC på Gamlaværket. Tror det ble nesten tre timer med konstant prat! Det var mye å oppdatere hverandre på, og mange interessante temaer som kom opp.

I morgen, mandag, bærer det hjemover igjen.
Da er det vinterferie for meg og gutta hele resten av uka, det blir fint, selv om været ikke ser ut til å ville være på vår side!









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Husk å skrive i teksten hvem du er hvis du kommenterer som Anonym!

Tusen takk for at du leser bloggen min!