tirsdag 13. august 2013

Dagen i dag

Hva skal jeg blogge om, tenkte jeg. Har ingenting spesielt på hjertet i dag. Men så kom jeg på at jeg kan jo bare fortelle om dagen i dag.

Jeg våknet opp og begynte å tenke på at vi skulle ha giftet oss i 2004 i stedet for 2005. Jeg får av og til slike tanker.


Sto opp, spiste, laget matpakker, og fikk levert på SFO og barnehage. Så kjørte jeg til togstasjonen for å hente min veldig gode venninne Line fra Sandnes som skal besøke oss i tre netter med sine tre døtre på 13, 11 og 8 år. De var her også i fjor og vi hadde det så hyggelig sammen. Er så glad for at de kommer en tur i år også. Vi er liksom litt "extended family" og "tanter" til hverandres barn. Spesielt går eldstemann og yngstejenta bra sammen.

 
De var trette etter en natt på toget og slappet av her og vi klargjorde sengene. Jeg fikk se bilder fra ferien deres, og dro så og handlet, hentet i barnehagen og dro tilbake igjen. Laget middag, gubben og eldstemann kom hjem, vi spiste og de hjalp oss med å spise den store bursdagskaka - vi hadde fremdeles mye igjen etter eldstemanns bursdag.
 
Nå er de fire minste i seng, gubben er hjemme fra svømmetrening og jeg skal brodere litt! God natt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Husk å skrive i teksten hvem du er hvis du kommenterer som Anonym!

Tusen takk for at du leser bloggen min!