mandag 19. august 2013

Rydde, rydde

Da fikk jeg ryddet det meste på Christopher sitt rom i dag. Det er noen få hyller som gjenstår. Dagen ble ikke helt som planlagt, jeg måtte hente minstemann i barnehagen allerede kl 11, da han ikke var helt i slaget. Men jeg fikk ryddet en del med ham til stede, og mye mens han sov. I tillegg fikk jeg ryddet bort/kastet mange leker fra alle rom + stue, og kan nå puste litt friere i huset her, syns jeg :-)

Hvitt var det skrivebordet var, ja!

Det havner litt for mange kosedyr inne på hans rom, men nå er det plass til noen av dem på nattbordet også :-)

Jeg startet ryddingen med å bygge denne ferdig for ham. Vet ikke hvorfor han hadde gitt opp denne på halvveien, men hu mor syns det var gøy å bygge! ;-)

Ellers er det mest Star Wars det går i - ennå!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Husk å skrive i teksten hvem du er hvis du kommenterer som Anonym!

Tusen takk for at du leser bloggen min!