torsdag 22. august 2013

Hjemme hos meg!

Ja, her kommer det en ordentlig "hjemme hos" reportasje! Har ikke blitt helt høy på pæra, men har hatt det veldig gøy med dette og faktisk jobbet litt med det!

Syns det er på tide å vise frem litt mer av vårt elskede hjem enn de småtittene bloggen har inneholdt til nå. Noen bilder er gamle og noen er nye.

Inngangspartiet. En av de tingene vi ikke er så fornøyd med, da inngangen er i carporten. Men fint å ha carport!
 
Stua. Det store maleriet heter "The golden eye".

I vinterhagen, mitt favorittrom i huset!
 
Med tre små barn i huset er det ikke ofte jeg får slanget meg på chaiselongen, men det hender innimellom!
 
Jeg er veldig glad for og fornøyd med mitt store, romslige kjøkken!

Detaljbilde!

 

Friske blomster bidrar til trivselen hjemme!


Jeg liker å dekke bord, og slik så bordet ut til gubbens 45årsdag i april.
 

Forfedrene. Her står de i vinterhagen og følger med oss :-)
 
 
En annen hylle jeg som kjent nettopp ryddet i og ble veldig fornøyd med. Denne står på kontoret.
 

Vi har todelt bad, og denne delen er nyoppusset i 2011, med bl.a. deilig badekar, både for store og små. Her er det de to minste som bader sammen :-)
 
Fikk ordnet i denne hylla også for ikke så lenge siden. Inntil nylig hadde minstemann klærne sine her, men nå som han er blitt stor barnehagegutt og kan gå selv, ble klærne flyttet til kommoden på rommet hans!

Detalj
 
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Husk å skrive i teksten hvem du er hvis du kommenterer som Anonym!

Tusen takk for at du leser bloggen min!