tirsdag 31. desember 2013

Årskavalkade

Takk for det gamle! Her kommer en liten kavalkade over 2013.

JANUAR:
I fjor hadde vi faktisk snø på denne tiden! Her ses eldstemann som måker snø utenfor huset

FEBRUAR:
Februar ble måneden for boklesing. Boken som gjorde mest inntrykk var nok denne.
 
MARS:
 
Mars har alltid vært og vil alltid være bursdagsmåneden min. Måneden deler jeg med minstemann, men har heldigvis dagen for meg selv. En rosa jentedag i dette guttehuset! ;-)
 
 
APRIL:
April var påskemåneden med vår tradisjonelle påskelunsj
 
MAI:
 

En spesiell 17. mai: Den første på Langhus, hvor det første barnet går i sitt første 17. maitog
 
 
JUNI:
 
Sommer og blomster!
 
 
JULI:
 
Sommeren sto virkelig i markjordbærenes tegn, hver dag var minstemann og jeg på tokt i hagen og mesket oss med markjordbær. Og sommeren var vakker og varm i år!
 
AUGUST:
 
Må velge TO bilder fra august. Det ble en del sylting og safting, men også en del ordning og egne prosjekter i heimen, i en kort periode der barna var på skole og SFO og jeg ennå ikke hadde begynt i jobb igjen.

 
 
SEPTEMBER:
Det må bli to bilder fra september også. Dette var vel de beste tomatene jeg fikk fra mitt noget mislykkede tomatprosjekt. Men prosjektet opptok meg hvert fall og jeg lærte mye av det.
Og eplekaken som jeg laget av nyplukkede epler fra vårt eget "ny-fruktbare" epletre ble SÅ god!

 
 
OKTOBER:
Oktober bar preg av a) jeg ble ferdig med broderi-prosjektet mitt og b) en fantastisk høst med flotte farger

 
 
NOVEMBER:
 
Må bare innrømme det: Ble hekta på vikingtiden av å lese Hauger-bøkene til eldstemann
 
 
DESEMBER:
 
Fortsatt god jul - husk jula varer helt til Helligtrekongersdag! (minst)
 
 

 
 

 
 

 

 
 
 

 
 

 
 

 
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Husk å skrive i teksten hvem du er hvis du kommenterer som Anonym!

Tusen takk for at du leser bloggen min!