lørdag 28. juni 2014

Atter en femåring!

Min fine mellomstmann ble 5 år den 21. juni, og jeg kjørte ca samme opplegg som jeg gjorde da eldstemann ble 5. Men den gangen blogget jeg jo ikke, så da kommer det noen bilder her
 
Barneselskapet begynte kl 11, så da var det å starte muffinsbaking (takk Toro!) tidlig om morgenen. Glasuren er hjemmelaget da. Ikke ofte jeg bruker kremsprøyte (kliss!) men det gikk ganske bra. Først pynte de mørke muffinsene, så ha blåfarge oppi resten av glasuren, og så pynte de lyse

Spyd med marshmallows, jordbær og melon
 
Tema for dagen var dinosaur. Både asjetter, kopper og servietter hadde dinosaurer på (nettshoppet hos Riktige leker), og lekedinosaurene ble bordpynt.

Nytt av året! En ballongbukett kjøpt hos Partytime på Siggerud.

Barneselskapet over, og jubilanten hjelper selv til med opprydningen etterpå. Gubbe, øvrige barn og mine foreldre var en tur hos bestemor mens selskapet pågikk.

Populær bursdagsgave - en såpeboblemaskin!

Neste dag var det familieselskap med mormor og morfar, bestemor og kusine. Jeg laget en ladning muffins til, selv om vi hadde jo kaker fra 17. mai igjen også. Marshmallows, druer og ananas i skålene.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Husk å skrive i teksten hvem du er hvis du kommenterer som Anonym!

Tusen takk for at du leser bloggen min!