søndag 19. oktober 2014

Nisse og bursdag

Et lite søndagsinnlegg også.
Går ut fra at alle som leser bloggen min har superhukommelse og husker at jeg begynte å brodere på en julekalender en gang i tiden? Nå i høst har jeg tatt den frem igjen. Den skal jo være ferdig neste jul, så det er bare å henge i! ;-)

Slik så den ut forrige gang jeg nevnte den i bloggen (i oktober i fjor):
 
Nå har jeg kommet litt lenger:

Det går fremover!
 
I dag har vi vært hos bestemor for å feire hennes 76årsdag.

Bordet stod ferdigdekket da vi kom. Vi var sultne alle sammen, så vi spiste med en gang, gryterett, ris og salat.

Litt senere kom niesen vår, hennes pappa og besteforeldre (som bor i naboblokka), og deres lille barnebarn som de passet på, altså en fetter av niesen vår.

Da ble det is, gulrotkake, og selvfølgelig Vadsø-suksessterten som bestemor fikk med fra Hamar da vi var der sist.
 
En fin bursdagsfeiring! Nå er vi vel så klare som vi kan bli for en ny uke. Tidligere i dag var gubben med de to eldste i svømmehallen, mens jeg gikk en lang tur med minstemann i vogna. En fin søndag, og en fin helg, som bl.a har inneholdt VELDIG mye klesvask. Vet ikke hvor mange maskiner vi har satt på.
 
Ha en fin uke alle sammen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Husk å skrive i teksten hvem du er hvis du kommenterer som Anonym!

Tusen takk for at du leser bloggen min!