mandag 17. august 2015

Første skoledag


Fra og med i dag har vi TO skolebarn! Mellomstmann startet i 1. klasse i dag.

 En stolt og spent gutt før avreise til skolen.

Med ny fin skolesekk. Dagen gikk veldig bra, selv om det var litt skummelt å gå opp og hilse på rektor og læreren og bli fotografert sammen med de andre.  Men han var fornøyd med dagen!

Han hadde tidligere sagt at han ville på SFO etterpå, men ombestemte seg, og det var deilig å bare ha HAM hjemme mens de andre var i skole/barnehage. Han hjalp morfar masse i hagen mens mammaen fikk nyte solen og varmen - jeg skulle egentlig på jobb kl 14, men møtet mitt ble avlyst, så da ble jeg heller hjemme

Litt vanskelig å se hva dette er, men det er en gresshoppe. Og det er jeg veldig glad for å ha i hagen! Jeg liker å høre på lydene de lager, de minner meg om sydligere strøk. Men i dag var det jo rene sydenvarmen her, og jeg fikk slengt meg litt i solsenga også. 
En veldig fin første skoledag :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Husk å skrive i teksten hvem du er hvis du kommenterer som Anonym!

Tusen takk for at du leser bloggen min!