søndag 16. august 2015

Parken

Vi har hatt en fin helg med familieselskap for eldstemann på lørdag med besøk av bestemor og niesen vår. Mor og far er jo også her, de kom allerede på tirsdag. Vi spiste indisk kylling, med pannekaker med is og bær, og ostekake etterpå.



I dag oppdaget jeg at det var kommet squash på squashplantene. Endelig! Jeg hadde begynt å gi opp håpet.

 Her også. Tomatplantene måtte jeg bare kaste, for de blomstret aldri. 

Ellers begynner hagen vår å bære preg av at far har jobbet i den i timesvis hver dag.

Vi har nå fått en frisert park istedet for en jungel.  

En sommerfugl i jordbærfossen!

Mursteinsbedet etter at jeg dro opp gule blomster som jeg ikke ville ha der (tror det er noen som man anbefaler å ta vekk også) og klippet ned den brennende kjærligheten.
Hagen sett fra veien - alt er klippet og beskåret

 Nå er det på tide med søndagsbadet, og så er vi klar for mellomstmanns første skoledag i morgen!
Ha en fin uke!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Husk å skrive i teksten hvem du er hvis du kommenterer som Anonym!

Tusen takk for at du leser bloggen min!