tirsdag 4. august 2015

Mallorca - mat og hotell

I dag kommer det litt diverse bilder fra hotellet og forskjellige måltider.
 
Vi var ikke alene i leiligheten da vi ankom. Denne flaggermusen hang der helt til det ble mørkt og den plutselig fløy av gårde. Vi så den aldri igjen.

Laks i appelsinsaus! Veldig godt!


Vi bodde i Bloque 1 på Viva Bue - dette bildet er tatt fra utenfor inngangsdøren vår.

Bilde fra Viva Blue

"Pyntebasseng" ved resepsjonen.

Fra lobbyen

Også fra lobbyen.

Meg på en restaurant i Puerto d'Alcudia hvor vi var mye i fjor. En varm dag, og jeg nyter livet.

Her hadde jeg paella.

En annen dag var det "Mixed Fish grill". Veldig godt.

Det samme hadde jeg et par dager senere på en annen restaurant, men da var det bare et lite fiskestykke og resten skjell, scampi og blekksprut.

Vår favoritt-restaurant i Puerto d'Alcudia. Meson Dulcinea. Dulcinea er navnet på den oppdiktede kjæresten til Don Quijote.

Minstemann på Meson Dulcinea. Det var stort sett Fanta som holdt ham i live, i år som i fjor.

Telysholder på Meson Dulcinea.

En helt fantastisk forrett på Meson Dulcinea.

Min hovedrett på Meson Dulcinea: Lammeskulder.

Ja - med utålmodige barn rundt bordet ble det aldri tid til dessert. Så da jeg tok en shoppingtur for meg selv i Puertoen tok jeg meg selvfølgelig tid til en ordentlig is! Nam!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Husk å skrive i teksten hvem du er hvis du kommenterer som Anonym!

Tusen takk for at du leser bloggen min!