lørdag 31. oktober 2015

Homeparty 3

I går hadde jeg nok en gang Homeparty - denne gang kombinerte jeg det med en liten rekefest!
Det ble en veldig hyggelig kveld

 Denne gang var produktet Perfect Home
Jeg har hatt lyst til å arrangere et Perfect Homeparty helt siden jeg var på et selv, og nå skulle det skje. Spisebordet ble satt ut i stuen og ble fullastet med lekre gjenstander. Og noen nisser ble plassert på pianoet!

Det ble en del handling! Dette var en av tingene jeg kjøpte - den passet bare så godt på TV-benken vår!

Etterpå ble bordet ryddet, og vi spiste reker og drakk hvitvin. Vi var 7 til bords (inkl konsulenten), for jeg fikk to avbud rett før selskapet. Noen hadde vært med før, noen var "nye". Jeg hadde i utgangspunktet invitert 20 damer.

Se tidligere blogginnlegg om to andre Homepartys jeg har arrangert, og hvor vanskelig det har vært å samle folk. 
 
Men dette var jo ny "rekord" i antall gjester da! :-). Og vi fikk til og med en "bonusgjest"
til kaffen og After Eighten, nemlig typen til en av damene som kom for å hente. 

Invitasjonslisten min skal nå revideres litt, jeg kan jo ikke fortsette å mase på folk som ikke vil gå.  
Men vi hadde det kjempekoselig, og jeg kom meg ikke i seng før veldig sent - de siste gjestene gikk 23.30, men jeg måtte jo nyte frikvelden min litt! Gubben og barna var "utstasjonert" hos bestemor. 

Ha en fin helg!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Husk å skrive i teksten hvem du er hvis du kommenterer som Anonym!

Tusen takk for at du leser bloggen min!