fredag 16. oktober 2015

Klar for julekalender

Da ble jeg endelig ferdig med mitt prosjekt "Julekalender til Minstemann"

Det har tatt sin tid.
 Jeg gikk tom for tre farger tråd, og kunne ikke finne tilsvarende i noen butikk. Så jeg måtte ta kontakt med produsenten, danske Permin, og da fikk jeg garnet i posten med en gang, uten spørsmål og med beklagelse om feilen. Det kaller jeg kundeservice!

 Jeg begynte vel så smått for tre år siden, men avbrøt da jeg heller måtte lage en fødsselsløper til mellomstmann først. 

 Så har jeg brodert litt med ujevne mellomrom


Broderingen gikk bra, men den siste økten med å sy rundt sidene var kjempekjedelig

Men nå er den klar og ferdig montert. Og til jul skal minstemann få julekalender for første gang. 

Ha en fin helg - jeg skal nå gå og hente guttene på skolen, og så blir det bare loppemarked, loppemarked og loppemarked hele helga!

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Husk å skrive i teksten hvem du er hvis du kommenterer som Anonym!

Tusen takk for at du leser bloggen min!