tirsdag 1. januar 2019

Ett nytt år



 De siste åtte årene har vi feiret nyttårsaften alene, men vi legger vekt på at det skal være en festaften, så festantrekket skal på!


 Godt nytt år fra gubben og meg!

 Selfie med eldstemann, som nå er høyere enn meg, og har størst skonummer i familien. 

 Nyttårsaften er blå for meg, derfor passer det bra med denne duken som mine foreldre hadde med fra Thailand en gang, og de blå tallerknene og glassene. Heldigvis hadde jeg lyseblå juleservietter også. 


 Nytt kubbelys - vi beveger oss vekk fra det julerøde....

.... og over til sølv og hvitt

 Må bare skryte litt av dette armbåndet mitt som passet bra til kveldens brune kjole - det er fra ca 1989-1990! Virkelig klassisk og tidløst!

 På menyen stod kalkunfilet med poteter, grønnsaker og saus, og Anita iskake til dessert. 

 Litt før kl 24 gikk vi ut - i fjor var alle med ut, men i år ville ikke mellomstmann. Vi skjøt opp en flott rakettpakke, virkelig storslagen!

 1. nyttårsdag. Som vanlig så jeg nyttårskonserten på tv - et årlig must. Etterpå skulle jeg tradisjonen tro ordne med ny A-plan (ja, jeg må ha papirkalender), men så oppdaget jeg at jeg hadde kjøpt feil A-plan med en dag pr side istedet for tre. Da ble jeg så oppgitt at jeg måtte ut og gå en tur!

En liten luftetur i nærområdet gjorde godt - gikk opp til Dal gård og tilbake igjen. Her ser vi Dalsbekken. Snart middagstid - det blir det jeg tilfeldigvis fant i frysen. 
I morgen er det planleggingsdag og siste feriedag på en stund. 

Godt nytt år!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Husk å skrive i teksten hvem du er hvis du kommenterer som Anonym!

Tusen takk for at du leser bloggen min!