mandag 31. desember 2018

Årskavalkade 2018

Jeg hadde egentlig ikke tenkt å lage noen årskavalkade. Men så fikk jeg julekort fra en venninne hvor hun oppsummerer sitt år med tre ord, og spør hvordan vårt år har vært kort oppsummert? Men da hadde jeg jo allerede sendt julekort til henne i posten. 
Så derfor: 

Januar: Flott skiføre og mange skiturer, både med barn og oppdagelse av nye løyper alene. 

Februar: Den flotte vinterferien vi hadde på Hellebekkseter ga mersmak!

Mars: Bursdagsmåneden for meg og minstemann, som ble 6 år i år. Her et bilde fra minstemanns bursdag.

April: Var måneden da gubben ble 50 år, men høydepunktet var nok likevel den flotte påsketuren vår til Sjusjøen. Her i Birkebeinerløypa.

I mai begynte hagesesongen, men i mai er alltid nasjonaldagen vår et høydepunkt, med tog, skolefest, og selskap hjemme etterpå. 

Juni: Mellomstmann ble 9 år.

Juli: En rekordvarm sommer som ble tilbrakt hjemme, og alle midler ble tatt i bruk for å redde gresskarplanten!

August inneholdt mye; eldstemann ble 12 år, minstemann begynte på skolen, men høydepunktet var nok likevel turen vår til Mallorca. Her et bilde av yogahagen "min". 

September: Høstemåneden. Vi klarte å redde gresskarplanten i sommerheten, og selv om vi kun fikk ett gresskar, var det til gjengjeld stort, innholdsrikt og saftig. 

Oktober hadde flere høydepunkt, bl.a bestemors 80årsdag og Halloween, men det aller gjeveste for min del var nok høstferien på Beitostølen

November: Selv om 50årsdagen på Hamar var et høydepunkt, var nok likevel skogsturene våre det aller gjeveste for meg, og jeg savner dem nå i holke-slapse-annenhverdag tilværelsen vår. Ønsker meg skiføre nå!
 
Desember: Advent og jul er alltid høydepunkt i desember. Her er middagsbordet vårt på julaften.
 
Ønsker alle en fortsatt god jul, og takker med dette for det gamle året!
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Husk å skrive i teksten hvem du er hvis du kommenterer som Anonym!

Tusen takk for at du leser bloggen min!