søndag 23. januar 2022

En fin januarhelg

Hverken skiføre eller gåføre, bare «ice-hell», som jeg kaller det, og ingen utsikter til værendring med det første! En kan bli deprimert av mindre! 

Men da får en lage seg en fin helg på andre måter!


Tulipaner hjelper alltid!


Dette er fra tidligere i uka, de ser ikke like spreke ut nå lenger.


Lørdag: Etter både voksing og fantastisk ansiktsbehandling i Mysen, 
ble det en chai latte på fru Blom på Rakkestad.


Grunnen til at jeg reiste innom Rakkestad var at jeg så gjerne ville kjøpe et av disse små husene som de har til salgs der. Har vært der en gang før (passer bra å kombinere med turene mine til Mysen), men da var de utsolgt. Men denne gang fikk jeg tak i et!


Pastitsioen hadde jeg laget klar før jeg dro, så det var bare å sette den i ovnen da jeg kom hjem, og ta en yoga mens den gjorde seg ferdig.
Jeg følger et 30-dagers yoga-opplegg som heter Move 
(Yoga with Adriene, selvfølgelig!)


Ellers har vi (spesielt gubben og eldstemann) vært travelt opptatt med å «flytte og bytte». Nytt klesskap på det gamle kontoret, som nå er blitt eldstemanns rom.


Og her tar vårt nye kontor form i det som før var minstemanns rom, og som før det igjen var et walk-in closet!


I dag, søndag, har jeg vært med og sunget i kirka, avrimet frysen, laget kyllingkraft (som resulterte i en slags kyllingfrikasse til middag), og gresskarsuppe.


Da ble det kjøpekaker til dessert! 

En innholdsrik helg med mye aktivitet!
Tror også at uken blir fin, selv uten snø og kulde! 
Men håper jo at vinteren kommer tilbake snart! 


1 kommentar:

  1. OK i denne uvisse tiden! Du får i alle fall ting til å skje! KLEM!!!

    SvarSlett

Husk å skrive i teksten hvem du er hvis du kommenterer som Anonym!

Tusen takk for at du leser bloggen min!