søndag 16. januar 2022

En helg i januar

 

Dette bildet tok jeg mandag.
Slik ser det ikke ut lenger.
Uværet «Gyda» kom med regn, mildvær og ødela vinteren for oss, men vi slapp billig unna sammenlignet med vestsiden av landet.


Fredag ble hektisk med «oppfrisknings»-vaksine mot Covid, tannlege med mellomstmann og så osteopat for meg. Og litt jobbing innimellom.


Som vanlig tulipaner i januar!


Jeg hadde satt av lørdagen til å være dårlig etter vaksinen, men jeg ble ikke dårlig. Fikk fortsatt ryddingen på kontoret, men tok det også med ro med lunsj og kos i vinterhagen. 


Søndag ble det kirkebesøk, for det var nemlig avskjedsgudstjeneste for sognepresten, som har vært prest her så lenge vi har bodd på Langhus, og som bl.a døpte mellomstmann. Trist, men en fin markering ble det.


Søndagsmiddag: hvalbiff med kålstuing, soppsaus, poteter og de siste selvplukkede tyttebærene. 

Klar for ny uke, mandag i byen, resten hjemmekontor.
Ingen utsikt til hverken kaldere vær eller mer snø.
Så få vi se hva fremtiden bringer!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Husk å skrive i teksten hvem du er hvis du kommenterer som Anonym!

Tusen takk for at du leser bloggen min!