søndag 10. mars 2024

Maling og intervjuer

 

Har ikke tatt mange bilder denne uka. 
Men det er likevel litt å fortelle.
For det ble nemlig fire intevjuer denne uka, ikke tre!
To foregikk digitalt, på hhv tirsdag og onsdag, og så var det to fysiske intervjuer på fredag i Oslo.


Før-bilde.
Dette er vel en del av huset jeg ikke har vist på bloggen før!

Jeg hadde bestemt meg for at hvis jeg ikke hadde jobb fra 1. mars, så skulle badet males! 
Det trengtes sårt. All kvist var synlig gjennom den gamle malingen, og det var pinlig å ha gjester på besøk her, syntes jeg.


Etter-bilde.
Fargen kommer ikke så godt fram på dette bildet, men det er en type lysegrønn/grågrønn.

Det foregikk slik:

Mandag: maskeringstape (fikk hjelp av eldstemann til taket).
Tirsdag: ett strøk grunning, avbrutt av intervju innimellom.
Onsdag: neste strøk grunning, ble akkurat ferdig før intervjuet kl 12.

Torsdag: første strøk maling. Ikke intervju denne dagen, men kjøre mellomstmann til tannregulering etterpå, og om kvelden var det menighetsrådsmøte (se bilder under).

Fredag: to intervjuer i Oslo, ikke tid til maling.
Lørdag: Siste strøk maling, pluss div fiksing og korrigering etter at tapen var tatt av. Phew! 🥵


Ikke hvilket som helst menighetsrådsmøte på torsdag, det var nemlig felles møte med staben, 
med middag!


En av damene i rådet «ville ikke ha pizza», så hun valgte heller å diske opp med lammelår, fløtegratinerte poteter og grønnsaker!


Is til dessert!


I dag har jeg vært i kirken med mellomstmann som er konfirmant i år.
Jeg har laget ferdig eplepai til dessert, og middagen i dag blir lasagne!

Tankene kretser jo stadig om disse jobbene, og jeg er veldig spent på hva neste uke bringer - vil jeg bli innkalt til annengansintervju på noen av dem? Spennende tider!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Husk å skrive i teksten hvem du er hvis du kommenterer som Anonym!

Tusen takk for at du leser bloggen min!