søndag 3. mars 2024

Nye kapitler

 

Et av kapitlene som nå virker å være over, er denne vinteren. 
Nesten vårstemning da jeg sto i rundkjøringen ved barneskolen og ventet på minstemann onsdag ettermiddag.


Hadde da vært og hentet denne kalenderen på Frivilligsentralen på Waldemarhøy - litt stas å få bildet sitt i en kalender! Det var ikke det beste bildet, men det var nå mitt som fikk flest stemmer for juni måned da. Stas er det uansett.


Vi hadde litt tid før mellomstmann var ferdig med sin skoledag, så vi gikk ut av bilen og gikk litt rundt omkring ved ungdomsskolen.


Tråkket litt rundt inni et skogholt.


Fint å bare være ute litt og få litt frisk luft.


Så var det eldstemanns tur å komme hjem, og heldigvis tar han ansvar for å få vann bort fra tilhengerduken.


Så mye vann at det fungerte bedre å bruke bøtte!

Ja det regner og regner, og veldig mye av snøen er borte. 😢


Torsdag ettermiddag på Lorry med jobben. 
Vi hadde først vært på PinPin og spilt dart og shuffleboard, og så var det avslutningsmiddag på Lorry etterpå.


Jeg trodde ikke det skulle bli skrei på meg i år, men her fikk jeg sjansen!
Veldig god!


Avslutningsmiddag skrev jeg.
Ja, dette var min siste dag i EHiN.
Jeg valgte selv å si opp i november, og har nå vært tre måneder i oppsigelsestid.

Det ble en hyggelig avskjedsmiddag med både tale og gaver!


Rørende å få egen «EHiN Award» med bilder fra de siste tre årene!


Avsluttet med en creme brulee.


Fikk også vin og blomsterfrø til hagen under gavedrysset - jammen ble jeg takket av ordentlig!


Fredag 1. mars, den første dagen i resten av mitt liv.
Da passet det bra med en yoga foran peisen.


Jeg har altså flere jobbsøknader inne, og neste uke har jeg ikke mindre enn tre jobbintervjuer (!), så jeg er optimistisk og håper at det skal ordne seg med ny jobb veldig snart!


Lørdag.
Traff Unni på Vinterbro, og vi feiret oss selv litt (hun hadde bursdag på tirsdag og jeg har på mandag). Hadde en lang og god prat.

Etterhvert fikk vi selskap av Ingrid, vi gikk og så litt i Kid Interiør, og der var det mye fint. En handel der står øverst på lista når jeg har fått meg ny jobb!

Avsluttet med å handle på Obs.


I dag er det søndag, det pøsregner, og vi skal feire min bursdag, som egentlig er i morgen. Har allerede fått fine tulipaner av gubben!


Lagde denne bløtkaken, siden det er min bursdag og jeg kan bestemme kake!


Til middag ble det and - kopi av nyttårsmiddagen! Kjøpte inn litt for mye til nyttår, så har spart dette til bursdagen min.



Så ble det bursdagssang og kake!


Gavene: isborr, isøse og pilk!
Da er jeg klar for isfiske - men det blir nok neste vinter!

En fin bursdagsfeiring!










Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Husk å skrive i teksten hvem du er hvis du kommenterer som Anonym!

Tusen takk for at du leser bloggen min!