søndag 30. desember 2012

Avslapningsdag!

I dag har jeg en latedag her. Bare kost meg og lest i min julegave:
 
Veldig spennende bok. Har aldri tenkt over hvor vanskelige kjæresteårene og også den første tiden som kronprinsens forlovede har vært for dronningen. Snakk om å bli kastet uti et helt nytt liv! Imens jeg leser ser kjøkkenbenken slik ut:

 
Og det har den vel ikke vondt av. Den venter vel til jeg (eller noen andre) er klar for å gjøre noe med den. Og ja, det koster litt å legge ut dette bildet, men tenker at det er et sunnhetstegn. Av og til må man slappe av og la den oppvasken fra gårsdagens besøk bare få slappe av litt den også.
 
Men noe annet har begynt å skje her i huset, et nytt barnerom har nemlig begynt å ta form. Det lille rommet som til nå har vært vårt garderoberom skal bli minstemanns rom, og i dag har gubben flyttet den ene skapsiden over til vårt soverom, den andre skapsiden skal tas en annen dag. Gleder meg til å innrede barnerom snart! Ha en fortsatt god romjulsdag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Husk å skrive i teksten hvem du er hvis du kommenterer som Anonym!

Tusen takk for at du leser bloggen min!