torsdag 27. desember 2012

Romjul!

Så var det tredje juledag, foreldre har reist hjem,og vi har hatt vanlig pasta med skinke og ost til middag. Alle mine planer om å fotografere borddekning og mat ble det ikke noe av, men jeg skal love at det gikk med mye ribbe/riskrem, torsk/fruktsalat og pinnekjøtt/gele de tre forrige dagene! Pluss en mengde kaker og sjokolade! Her kommer noen få bilder fra vår julefeiring:
 
Den 24. kalendergaven til eldstemann var denne lille "tv'n" som spiller julemusikk og har et lite tog som går rundt. Altfor dyr julekalenderpresang (kjøpt på Nille!), men bare måtte ha den! Samme gjaldt mellomstmann sin opptrekkbare spilledåse - visste hvor godt han ville like det lille toget som går rundt her også. Og jeg fikk rett, guttene koste seg med disse store deler av julaften formiddag!


Julemorgen i stua. Faren min etterlyste fyr på peisen ifjor juleaftens morgen, selv om dette egentlig er "kveldspeisen" vår. Så det gjorde vi i år!

Stas med besøk av julenissen, selv for eldstemann som nå vet godt hvem julenissen er. Synes det er ganske stas med julenissebesøk selv jeg - sniker meg alltid til å få en klem av ham, hehe!

Det ble en pen gavehaug til minstemann også!

Mellomstmann med sin gavehaug. Han åpnet dem i sitt eget tempo og lekte med gavene underveis. Det gjeveste var en motorsykkel med sirener, til stor "glede" for bestemødrene! ;-)

1 kommentar:

Husk å skrive i teksten hvem du er hvis du kommenterer som Anonym!

Tusen takk for at du leser bloggen min!