søndag 22. desember 2013

Bitte lille julaften

Jeg pleier å polere eplene med olje - da blir de så blanke og fristende og julete så...

Juletreet på plass og under akklimatisering

Jeg er fremdeles litt i vikingtiden, og fikk derfor mor til å ta med denne boken til meg - begynte på den en gang for mange år siden. Vet ikke hvorfor jeg ikke fullførte den, men så vidt jeg husker er den fra ca samme tid som de bøkene jeg leser til eldstemann

4. søndag i advent. Det er disse adventsversene vi bruker her hjemme. Må alltid finne frem teksten denne søndagen, da jeg aldri husker de to siste linjene

Jeg pyntet litt i "de indre gemakker" også - dette er fra gangen foran soverommet vårt.

4 lys tent under middagen. Eldstemann klarer ikke la være - han er mye bedre i dag, men skal være hjemme fra SFO i morgen

Gøy å være med og pynte juletre, syntes minstemann (les: rive av pynten som brødrene nettopp hadde hengt opp)

Ferdig! (lite pynt nederst ja!) For flere detaljbilder av pynten, se Instagram.

Mellomstmann syntes det var passende å finne frem nisselua i slik en stund!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Husk å skrive i teksten hvem du er hvis du kommenterer som Anonym!

Tusen takk for at du leser bloggen min!