fredag 20. desember 2013

Snart jul!

Dette er "gamle" bilder fra søndag. Da ble det pepperkakebaking.
 
Torsdag var det julebord på jobben. Jeg er nå også på Instagram forresten, og der havner de bildene jeg tar med telefonen. De bildene som komme her på bloggen tas med kamera! Jeg har ikke noe mystifistisk brukernavn på Instagram, de som vil finner meg ved å søke på navnet mitt!

I dag har jeg fått gjort ganske mye - vasket kjelleren, vært på post, og mange små småting, rydding kasting og ordning!
 
I morgen kommer foreldrene mine hit. Nå burde jeg egentlig ha skrevet handleliste til jul, men siden jeg brukte kvelden på å lage bordkort til julaften (bilder kommer!) så er jeg alt for trett til det nå. Tror heller jeg sitter i armkroken til gubben og ser på Morgan Freeman i stedet!
God natt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Husk å skrive i teksten hvem du er hvis du kommenterer som Anonym!

Tusen takk for at du leser bloggen min!