søndag 18. januar 2015

Visste dere dette om meg?

 
Etter to "historiske fakta" innlegg - om noe jeg syns er veldig interessant selv!- kommer det nå et reinspikka ego-innlegg om meg selv!
 
Her er 10 fakta om meg - kanskje det er noe av dette du ikke visste?
 
 1. Jeg er født i denne bygningen:
 
Gamle Stavanger sykehus.
 
2. Bor på dette stedet:
Langhus i Ski kommune
 
3. Har studert både på Høgskolen i Oslo, Høgskolen i Hedmark og Universitetet i Oslo
Høgskolen i Hedmark, Rena
 
4. Min favoritt-trening er yoga
 
5. Er født i stjernetegnet Fisken, men siden jeg ikke tror på astrologi pleier jeg å si at jeg er en...
 
...hvis noen spør
 
 
6. i 11 år tok jeg..
 
7. Elsker frukt og bær, men akkurat disse brekker jeg meg av:
 
8. Størstedelen av oppveksten min fant sted i denne byen:


Sandnes
 
9. Har en fortid som eier av en
 
og 10. sist men ikke minst (men dette vet jo alle)
er mamma til de tre søteste guttene i verden:
Bildet er over ett år gammelt. Må snart få tatt et nytt av dem alle tre, noe som ikke er så enkelt!
 
Nyt søndagen og ha en fin uke!
 
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Husk å skrive i teksten hvem du er hvis du kommenterer som Anonym!

Tusen takk for at du leser bloggen min!