lørdag 7. mars 2015

Homeparty 2

I går hadde jeg nok et homeparty. Først og fremst var det en ost og kjeks kveld med vin og/eller te, men det var også smykkesalg.
 
Jeg hadde de samme utfordringene med dette homepartyet som jeg hadde med forrige i september, les gjerne om det her: http://elisabethkras.blogspot.no/2014/09/homeparty.html
Nemlig hvor vanskelig det er å samle folk.
 
Disse flotte liljene fikk jeg av gubben til bursdagen min, og de var en fin pynt denne kvelden.

Først litt om smykkene. Jeg traff Bodil Smykkeselger på et party en gang hos en tidligere kollega. Jeg kjøpte en del smykker der i julegaver, men ingenting til meg selv den gangen. Men jeg tok vare på kontaktinformasjonen til Bodil, for jeg hadde veldig lyst å invitere henne til et eget selskap en gang, og nå ble det endelig noe av!

Buffeten klar! Gubbe og barn var "sendt vekk" til bestemor på overnattingsbesøk.18 inviterte (Da regner jeg heller ikke denne gang med mødrene i klassen til eldstemann som fikk åpen invitasjon på facebookgruppa). Hvor mange ble vi? Akkurat like mange som forrige gang. Dvs 5 med meg. MEN: Ingen av de samme som forrige gang! Det var fire helt andre gjester som kom denne kvelden! Det viser jo bare hvor vanskelig det er å samle folk, men jeg er veldig takknemlig for de som kom og vi hadde en veldig hyggelig kveld

Maten falt i smak. De siste gjestene gikk klokken 00.00, men jeg kom meg ikke i seng før kl 2! Litt surfing, litt rydding og litt tv-titting. Jeg var jo alene hjemme og kunne gjøre hva jeg ville, ikke sant? Det tok litt tid å "lande" etter dette koselige selskapet :-) Og veldig godt å ha senga for seg selv uten snart treåring oppi.

Det ble to smykker, et armbånd, en ring og et par øredobber på meg. Jeg planlegger selvfølgelig et nytt selskap til høsten. Da har jeg veldig lyst til å ha et Perfect Home-selskap.

Det var også mange flotte skjerf. Jeg bruker ikke så mye skjerf, men det var flere av de andre som kjøpte

Bardisken  - litt annerledes enn den pleier å se ut! Vi koste oss lenge med å se på smykker og prøve dem, dette falt tydeligvis i smak!
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Husk å skrive i teksten hvem du er hvis du kommenterer som Anonym!

Tusen takk for at du leser bloggen min!