søndag 17. november 2019

Høst igjen og komlesøndag

Kort blogginnlegg idag, for helgen har vært halv! Jeg jobbet hele lørdagen da det var strategisamling på jobb. 
Nå er nesten all snøen borte og det har regnet hele helga. 

 Da passer det bra å kose seg inne med komler til middag!
Vi hadde besøk av Mr. H (på bloggen tidligere omtalt som Unnis mann) og tre av sønnene. 

 Vi fikk en veldig hyggelig vert/vertinnegave; granola på Norgesglass


 Dagens bakst. Jeg hadde laget to bananbrød (det ene fikk gjestene med seg hjem), og eplekake som vi hadde til dessert med is.


 Etterpå ble det spillkveld. Mr. H spilte sjakk først med eldstemann, deretter med mellomstmann. 

 Minstemennene spilte også magnet-sjakk med hverandre. 

Og jeg spilte Kinasjakk (den eneste sjakken jeg kan), først med mellomstmann og deretter eldstemann som akkurat har vunnet over meg på bildet. 

Det ble en veldig fin kveld med barn som lekte med lommelykter og ikke ville hjem. Men alt har en ende, også denne kvelden, og denne for meg korte helgen. 

Nå er vi klare for en ny uke, enten vi vil eller ei :-)
Ha en fin uke!


2 kommentarer:

Husk å skrive i teksten hvem du er hvis du kommenterer som Anonym!

Tusen takk for at du leser bloggen min!