fredag 1. november 2019

Halloween 2019

Endelig var dagen her, til glede for et skjelett, en mann med ljåen og en tenåringszombie! Zombien delte ut godterier hjemme, mens de to andre gikk ut på Knask eller knep sammen med meg.

 Minstemann fikk det som han ville med litt ny pynt, her ser vi en ny mumie ved siden av den gamle hodeskalledronningen vår. 

 Halloweenlys i spisestue og også i carporten, som vi ser gjennom vinduet. 

 Passende middag i dag: Tomatsuppe og blodpudding.

 Gyda, opplyst og plassert i blomsterpotten

 Bebi, Skeleton og Gregson sammen med annen Halloweenpynt. 
Gresskarene hadde holdt seg godt ute i den kulda vi har hatt i det siste. 


 Ny utelykt (den hvite). Har lenge ønsket meg en til, og nå er den på plass!

 Syns dette ble så bra at jeg gav meg selv førsteprisen i år, jeg! Hadde også to tente fakler langs oppkjørselen, men bildet av dem ble så tåkete. 
 
 Nå kommer noen bilder fra vandringen vår. 






 Hjemme igjen. Det lille skjelettet er også nytt. 

 Nye begge to. Vi koste oss med gresskarpai og godterier utover kvelden. Veldig bra at det var leksefri pga planleggingsdag dagen etter!

Tenråingszombie indeed!

Følg med i morgen, da kommer det oppskrift på gresskarpai!

2 kommentarer:

Husk å skrive i teksten hvem du er hvis du kommenterer som Anonym!

Tusen takk for at du leser bloggen min!