lørdag 19. januar 2013

Lørdagsbilder

God lørdag! Endelig fant jeg den type mørk treskål jeg har vært på utkikk etter lenge (Bohus). Nå har den kommet "hjem" til bordet i vinterhagen, og oppi har jeg lagt frukten fra sitrontreet (leker vi, egentlig er det plastsitroner fra Nille!)
 
 
Og som en ekstra pute i vinterhagen har jeg forvandlet et nett som min mors søster laget til meg når jeg var liten. Rett og slett bare lagt en pute inni nettet, klippet håndtakene over og knyttet dem sammen!
 
Julestjernene lever ennå, dem har jeg flyttet til salongbordet. Doktor Mellomstmann i bakgrunnen!

Her kan vi se "barnegalleriet" vårt. I bakgrunnen ser vi minstemann i full kryp bort til eldstemann.
 
 
Har beholdt "sølvbrettet" men nå er det ikke julepynt på lenger!
 
Nå har vi fått bestemor på overnattingsbesøk. Å, SÅ GODT minstemann syns det var med en bestemorkos! 
 
God helg alle sammen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Husk å skrive i teksten hvem du er hvis du kommenterer som Anonym!

Tusen takk for at du leser bloggen min!