lørdag 12. januar 2013

Nytt barnerom

Som jeg har nevnt før skulle vårt garderoberom gjøres om til nytt barnerom for minstemann. Skapene ble plassert på vårt soverom, og så var det tomt på garderoberommet:
 
 
Så ble det nytt barnerom:
 
 
Gardinene skal vel kanskje også byttes ut etterhvert. Og gubben har i dag vært og kjøpt taklampe så stålampen skal også ut. Teppet over sengekanten er en dåpsgave.
 
 
 
Dette flotte veggteppet er det min mors søster som har laget. Hun har også laget veggteppe til de to største gutta også, bare se her:
 
Mellomstmann sitt
 
Eldstemann sitt
 
Og som vi ser likte alle tre guttene det nye leketeppet fra Hansen&Dysvik.
 
Kommoden med dåpsgaver på. Den stod på vårt rom før. Nå skal den etterhvert inneholde barneklær.
 
 
Arvede kosedyr i og ved kurvstolen!
 
Nå har minsten hatt sin første natt i det nye rommet, noe som sikkert var litt rart. Også fordi at sengebunnen ble senket, da sengen likevel måtte skrus fra hverandre for å bli flyttet inn på rommet. Det er ikke lenge før han klarer å sette seg opp! Uansett sov jeg på en madrass ved siden av sengen hans - ja det gjorde vi forresten begge to. Han havnet ved siden av meg ja. Hmmm, får se hvordan vi løser den biten i natt :-) God lørdag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Husk å skrive i teksten hvem du er hvis du kommenterer som Anonym!

Tusen takk for at du leser bloggen min!