torsdag 31. januar 2013

Siste dag i januar!

Ja, da er pilates unnagjort, med bare tre avbrudd av minstemann. Vet ikke hvorfor han er så urolig i kveld, kanskje luft i magen.

I dag har vi vært på et kjempekoselig barseltreff med tre flotte barseldamer og deres søte babyer. Jeg var så heldig å ha gubben hjemme på studiedag, slik at han kunne hente eldstemann på skolen. Senere hentet jeg mellomstmann i barnehagen, kjørte deretter og leverte en festklar gubbe på jernbanestasjonen, fordi han skulle ta tog (det ble buss!) til jobbens nyttårsfest.

Dette var jo en gyllen anledning til å servere fiskepinner i heimen. Fikk heldigvis lagt barna relativt tidlig, slik at jeg fikk trent.

Ja, slik kan den siste torsdagen i januar arte seg. Deilig å gå utendørs i dag uten lue og hansker! Nå ser vi frem til en kort siste vintermåned!

Bildet er fra 2008, da jeg for hittil siste gang sto og skuet utover middelhavet! (I Nice)

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Husk å skrive i teksten hvem du er hvis du kommenterer som Anonym!

Tusen takk for at du leser bloggen min!