onsdag 23. januar 2013

Minstemann i fengsel!

Så måtte også bunnen av lekegrinda senkes, da minsten har begynt å dra seg opp etter armene.
 
 
Han trives egentlig ganske godt der i grinda si. Og vil han opp sier han klart ifra! Nå har hverdagen begynt å sige nedover oss for fullt, da gubben på tirsdag begynte å jobbe igjen etter tre måneders pappa-perm. Dvs at jeg må dra med minstemann ut hver dag for å hente i barnehage og skole. Det er litt pes nå som det er glatt og snø. Men onsdager og fredager blir gjerne litt lettere, for da kan jeg hente eldstemann på skolen først, og deretter kjøre rett til barnehagen og hente mellomstmann mens eldste og yngste venter i bilen bittelitt. Verre med de dagene jeg må dra med minsten opp i barnehagen, det er stress!
I morgen skal vi for første gang forsøke oss på Åpen Barnehage, minstemann og jeg! Det blir spennende!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Husk å skrive i teksten hvem du er hvis du kommenterer som Anonym!

Tusen takk for at du leser bloggen min!