tirsdag 29. januar 2013

Mellomstmann hos tannlegen

I dag har mellomstmann vært hos tannpleier for første gang, og det gikk bedre enn fryktet. Jeg hadde sett for meg gapenekt, skriking og å gå derfra med uforrettet sak, men heldigvis var gutten flink og gapte, så lenge han fikk sitte på mitt fang i tannlegestolen. Og heldigvis så tennene hans fine ut! :-).

Underveis hadde vi hentet eldstemann på skolen, så han var også med. Han fikk bli med inn til tannpleieren på betingelse av at han skulle sitte stille og ikke snakke (Ellers hadde han fort tatt hele oppmerksomheten), Men han fikk nå HVISKET seg til en premie etterpå han også!

Så var det hjem til minstemann som var blitt passet på av svigermor - heldigvis kunne hun komme og hjelpe til slik at jeg slapp å ha med meg TRE barn til tannlegen! Nå er barna i seng og yoga undergjort, skal straks komme meg i seng nå :-)
God natt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Husk å skrive i teksten hvem du er hvis du kommenterer som Anonym!

Tusen takk for at du leser bloggen min!