søndag 3. mars 2013

Bursdagsfeiring

Hipp Hurra! I morgen er det min bursdag, og det feirte jeg en dag på forskudd i dag!
Hadde besøk av svigermor pluss gubbens fetter med kone og barn (ikke de på Hamar men noen som bor i Troms og tilfeldigvis var i Oslo denne helga!) Vi hadde det riktig så hyggelig!

Da jeg som kjent har fire gutter i huset er mine bursdager absolutt i høyeste grad ROSA!

Disse plantene fikk jeg av svigermor

 
En liten laksesmak til forrett, oppskrift i Gøril Wikers "Lyst på Livet"
 
Hjemmelaget lasagne til hovedrett


Til dessert youghurt-is med bær

Og så var det den tradisjonelle sjokoladekaka da!. Eldstemann var ansvarlig for strøssel!

Tidligere på dagen: Bestemor leser Albert for eldstemann

Broderistatus!
Ha en fin uke alle sammen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Husk å skrive i teksten hvem du er hvis du kommenterer som Anonym!

Tusen takk for at du leser bloggen min!