tirsdag 12. mars 2013

I'm back!

Beklager laber blogging i det siste, men vi har hatt problemer med internet.

Blant mine viktigste gjøremål de siste dagene har vært å endelig få sortert og ryddet vekk babytøy - det meste skal selges og jeg har nå lagt ut annonse på FINN. En stor pappeske med fem stappfulle bæreposer med gutteklær, str 50 til 74. Skal innrømme at jeg ble litt nostalgisk da jeg holdt på med dette, plutselig var det 4-5 plagg jeg ikke kunne kvitte meg med likevel!. De havnet oppi posen "skal tas vare på", hvor det lå en del allerede!


I helgen var gubben på mastersNM i svømming, hvor han kom hjem med både Norgesrekord i sin aldersgruppe, to individuelle gull, ett sølv, pluss flere stafettgull (stolt kone! :-))



Imens var svigermor her, og det er jo nesten avhengighetsskapende å ha så mye avlastning! Blant de mange av hennes gjøremål var å spille Kinasjakk med gutta (mellomstmann flyttet nå bare kulene rundt omkring og syntes det var gøy)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Husk å skrive i teksten hvem du er hvis du kommenterer som Anonym!

Tusen takk for at du leser bloggen min!